poniedziałek, 29 lipca 2019

Suchy olejek z drobinkami złota czyli nowe dziecko od Nature Queen




   Lato ma się w najlepsze a upały nie odpuszczają. Muszę przyznać że w tym roku złapać opaleniznę nie jest trudno. Nasza brązowa skóra wymaga specjalnej troski, przy tak silnym słońcu staję się  bardzo podatna na poparzenia i przesuszenie.
Olejki do ciała są to dość specyficzne twory z którymi jakoś nie czuję większej więzi, lepka i tłusta skóra to nie jest to o czym marzę, wręcz nie nawidzę jak mam bardzo tłuste ręce. Wtedy wszystko się do nich klei nie mówiąc już o pozostawianiu tłustych plam na ubraniach.







Nature Queen to firma z którą zaprzyjaźniłam się już jakiś czas temu, ich kosmetyki wyróżnia naturalny skład i piękny zapach. Jeśli chodzi o pielęgnację to spokojnie mogę Wam polecić tą markę. Nie mają wygórowanych cen a składy są bardzo przemyślane i nie przekombinowane.
Sami możecie to sprawdzić na stronie ich sklepu https://naturequeen.co/
Ich kosmetyki możemy kupić bezpośrednio w sklepie producenta lub w wybranych drogeriach np. Drogeriach Jasmin, MINTI, Cocolita.






Ostatnio premierę miał Suchy Olejek Z Drobinkami Złota, zawiera w swoim składzie olejek makadamia i ekstrakt z rumianku. Jest to produkt do pielęgnacji zarówno twarzy, ciała jak i włosów a stosować go możemy przez cały rok. Jego głównym zadaniem jest nawilżenie, wygładzenie i rozświetlenie skóry oraz nadanie blasku włosom dzięki drobinkom złota pochodzenia mineralnego ( nie jest to żaden brokat lub inne podobne sztuczne świecidełka).
Jak to na suchy olejek przystało jego ogromną zaletą jest brak lepkości po użyciu, wchłania się bardzo szybko a drobinek jest naprawdę dużo. Producent zapewnia że jego regularne stosowanie pomaga walczyć z cellulitem i rozstępami. Nadaję zmęczonej skórze zdrowego wyglądu podkreśla jej koloryt oraz cudownie wygląda na wakacyjnej opaleniźnie.










Suchy Olejek Z Drobinkami Złota znajdziecie go pod linkiem https://naturequeen.co/sklep/suchy-olejek-z-drobinkami-zlota/    
Jego pojemność to 150 ml, cena to 44,70zł. Ważność produktu po otwarciu to aż 6 miesięcy.
Przed użyciem należy mocno wstrząsnąć.Odrobinę olejku nanosimy na skórę i rozprowadzamy. Dla większego efektu nawilżenia możemy łączyć go z ulubionym balsamem przy podkładem.



skład :
Macadamia Temifolia Seed Oil, Isopropyl Palmitate, Isohexadecane, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Mica, Tacopheryl Acetate, Chamomilla Recutita Flower Extract, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Hydroxycitronelial, Alpha-iso-Methylionone, Hexyl, Cinnamal, Citronelloi, Caumarin



Mieliście już do-czynienie z tą firmą? Lubicie podkreślać swoją opaleniznę czy raczej nie korzystacie z kąpieli słonecznych?

14 komentarzy:

  1. Ten olejek to prawdziwy hit tego lata <3 kocham go !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny kosmetyk! Uwielbiam ten efekt rozświetlenia jaki daje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze z ta firma nie mialam do czynienia ale chetnie sprawdze ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt daje ten olejek na skórze i włosach, takie musthave na lato

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go koniecznie kupić lubię się błyszczeć. Dużo osób chwali ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Błysk wydaje się być bardzo subtelny, chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kosemtyki z drobinkami, zwłaszcza latem kiedy podkreślają opaleniznę

    OdpowiedzUsuń
  8. weź olejek, daj mi te drobinki :) jak ulepię sztabkę to się dogadamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na ciekawy olejek. Może mojej siostrze by się spodobał. Będę musiała go jej pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Am ten kosmetyk. Jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten olejek i bardzo go lubię. I ten błysk... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie się błyszczy. Widziałam go już kilka razy i jestem już w 100% zdecydowana na jego kupno

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak bede jechac na wakacje na pewno sie w niego zaopatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu poznałam tą markę. Zrobiłam sobie zapas hydrolatów :) A ten olejek miałam okazje wypróbować i jestem z niego bardzo zadowolona. Skład i działanie bardzo na plus.

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...