czwartek, 1 sierpnia 2019

Depilacja ciepłym woskiem




Depilacja to dość wstydliwy problem który dotyczy każdej kobiety. która z nas nie marzyłaby aby spędzić wakacje bez obaw o paskudnie wyglądające na ciele włoski.?
 Sama  zazwyczaj używałam tradycyjnej maszynki ze względu na jej dostępność niską cenę oraz brak bólu podczas golenia( no chyba że się gdzieś zacięłam przez przypadek). To rozwiązanie jest  niestety w moim przypadku bardzo krótkotrwałe. Goląc nogi rankiem wieczorem już czułam że stają się szorstkie.
 O podgrzewaczu do wosku dowiedziałam się dzięki Darmarsklep .
W zestawie znajdowało się samo urządzenie, wkłady z woskiem do niego oraz paski które przyklejamy do nałożonego na skórę wosku.
Samo urządzenie wygląda dość prosto, posiada tylko jedną diodę która świeci się gdy urządzenie włączone do prądu się nagrzewa. Czas jaki potrzebuję by dobrze się nagrzać to około 20 minut.
Wkłady do podgrzewacza są przeróżne w zależności jaki mają dodatek, możemy spotkać takie z dodatkiem miodu,aloesu czy nawet truskawek. Jednak ich przeznaczenie jest w każdym przypadku takie same.
Po podgrzaniu nakładamy na skórę, szybko przykładamy pasek do depilacji i stanowczym ruchem zrywamy plaster tzw. pod włos. Po takim zabiegu nie radzę od razu uciekać na plaże czy jakąś imprezę, jednak te nogi są nieco podrażnione i nie wyglądają pięknie. Wszystko znika mniej więcej na drugi dzień.







Możecie spytać o ból, hmm... no to musi boleć w końcu wyrywamy włoski. Każdy z nas ma inny próg bólu i same musimy określić czy dany sposób depilacji jest dla nas. Ja, nogi do kolan mogę zrobić sobie bez problemu myślę, że z udami też dałabym radę ale pachy to już wyższy lewel i raczej na niego się nie zdecyduję.
Bardzo podoba mi się to że efekt utrzymuję się nawet do dwóch tygodni, jednak po pierwszej sesji zabiegu nie ma szans aby pozbyć się na raz wszystkich włosów, po-prostu odrasta ich mniej.
Ze swoich doświadczeń dużo łatwiej będzie nam gdy poprosimy drugą osobę o zrywanie plastra. Sama możesz za długo się zastanawiać i ten ruch nie będzie zbyt zdecydowany i "na raz".
Tą technikę polecam dla osób które mają wyższy próg bólu i zdecydowanie chociaż 2 godziny czasu.
Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z tego urządzenia w lecie jest to naprawdę fajna sprawa .






 Jeśli chodzi o depilację wąsika ( tak, niestety należę do grona gdzie jest on dość uciążliwym). Polecam paseczki do depilacji specjalnie przeznaczone do tego obszaru. Dzięki mniejszej ilości wosku na plastrze, usuwanie wąsika jest szybsze i prawie bezbolesne.
Pozostały wosk na skórze łatwo zmyć za pomocą olejków lub tłustego kremu.
Próbowałam jeszcze pasty cukrowej do depilacji ale ta wymaga dużo więcej wprawy i robi więcej bałaganu, ale o tym innym razem.

Jaki sposób depilacji wybierasz? Może są jakieś nowe techniki o których nie mam pojęcia nie licząc laserów?(na te mnie niestety nie stać:P).

12 komentarzy:

  1. Ja właśnie najbardziej jak dotąd byłam zadowolona z depilacji laserem, ta woskiem nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zbyt czuła na punkcie depilacji i nie wchodzi w grę nic innego jak tradycyjna maszynka

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza depilacja woskiem. Nie miałam z nią nigdy problemów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę się przekonać do takiej metody depilacji. Ale kiedys muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerzę że nigdy nie używam tej metody do depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wosk i podgrzewacz. Wiele razy go używałam ale nie lubię tej metody. Sto razy lepiej się u mnie sprawdza depilator.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam gotowych plastrów z woskiem i byłam zadowolona z efektów, może skuszę się również na taki podgrzewacz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety i z wielkim zalem,ale nie moge stosowac wosku;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie urządzenie i stosuję w domku. Jestem po kursie kosmetycznym, na którym dowiedziałam się jak prawidłowo robić depilację zbednego owłosienia. Ja dodatkowo przed nałożeniem wosku smaruję skórę Alantanem, który idealnie chłonie wilgoć i zapobiegnie przyczepianiu się wosku do skóry. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiscie skorzystałem z oferty https://leaclinic.pl/opis-uslug/ na zabiegi depilacją laserową. Juz po kilku wizytach pozbyłem sie problemu z owłosieniem , wszystko przebiegło bezpieczenie, bez zbędnych komplikacji .

    OdpowiedzUsuń
  11. Działa super podobno, jednak myślę, że warto zdecydować się na depilacje laserową

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...