wtorek, 14 stycznia 2020

Kosmetyki z drogeri Jasmin

Drogerie kosmetyczne mają swój rozkwit, między reklamami sieci  telefonicznych czy leków drogerie kosmetyczne mają duży udział w reklamach w telewizji czy na stronach internetowych.
Jena z nich to Drogeria Jasmin z której to właśnie mam kilka kosmetyków i chciałabym Wam o nich napisać coś więcej.




Żel do higieny intymnej od Slavica Szara

 

 

Płyny do higieny intymnej używam systematycznie. Na ich temat są bardzo skrajne zdania ale myślę że najważniejszy jest umiar i zdrowy rozsądek.
Płyn ten zawiera ekstrakt z kory dębu, pantenol oraz kwas mlekowy. Ma za zadanie łagodzić wszelkie podrażnienia oraz zapewnić uczucie komfortu. Pamiętam z czasu po porodzie gdzie pielęgniarki zalecały używać właśnie takich płynów które zawierają w sobie korę dębu, wtedy te dośc podrażnione miejsca goiły się dość szybko.
 Żel jest przebadany dermatologicznie.
Butelka z pompką  to aż 300ml żelu o bardzo ładnym zapachu,jest dość wodnisty i bardzo wydajny.
Substancje pielęgnujące:
  • ekstrakt z kory dębu, który działa ściągająco oraz łagodzi drobne otarcia śluzówki.
  • pantenol, który nawilża oraz przyspiesza gojenie naskórka.
  • kwas mlekowy zapewnia ochronę przed nadmiernym wysuszeniem oraz odpowiada za utrzymanie prawidłowego pH skóry.
  • alantoina, która łagodzi podrażnienia skóry, działa przeciwzapalnie i regenerująco - zmniejsza zaczerwienienia, łagodzi pieczenie, pobudza produkcję komórek 
  • bisabolol, który działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, ułatwia gojenie się ran, pobudza regenerację tkanki i odbudowę naskórka.

Zestaw szampon i odżywka  ORGANIC SHEA - PLANETA ORGANICA


 

Zestaw szampon i odżywka które od razu zapachem zwróciły moją uwagę, to całkowicie inny zapach od tych do których jestem przyzwyczajona. Szampony zazwyczaj zachęcają słodkim i delikatnym zapachem a ten jest dość ciężki. Jest  to produkt organiczny aż w 97,8% pochodzenia naturalnego przeznaczony również dla vegan.
Jego głównym zadaniem jest odżywienie włosów co nie ma ukrywać zwłaszcza zimą jest dość ważne.
Konsystencja jest żelowa a kolor bezbarwny, ten zapach mnie trochę przytłacza podczas mycia włosów ale ulatnia się z czasem. Bardzo dobrze się pieni i słupkuje oraz to co dla mnie najważniejsze nie plącze włosów.





Odżywka ma bardziej migdałowy zapach (niestety nie jest to mój ulubiony zapach). Konsystencja jest bardzo gęsta. Naturalna odżywka ma doskonale odżywić i dodać blasków włosom. To jest ten rodzaj produktu który nakładamy na mokre włosy po czym po kilku minutach spłukujemy letnią wodą.
Bardzo podoba mi się naturalność tych kosmetyków, wiadomo myć włosy trzeba ale jeszcze ważniejszym punktem jest dbanie o naszą planetę, więc takie dobro 2w1 jest idealnym rozwiązaniem.
Jestem nawet w stanie zaakceptować zapach tych kosmetyków, nie są to perfumy ale i gorszą woń miałam przyjemność czuć.


Zestaw jako oddzielnie sprawdza się dobrze, jednak najlepiej działa jako zespół. Moje włosy mają tendencję do puszenia a po takim włosowym SPA są odpowiednio dociążone.


Muszę przyznać że kosmetyki do włosów stanowią największą część moich domowych zbiorów.
A Wy lubicie zestawy kosmetyków czy sami sobie komponujecie je w zależności od tego co Wam potrzeba w danym czasie?

17 komentarzy:

  1. Często kupuję zestawy kosmetyków. Lubię poznawać nowe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw. Natomiast jako alergik używam kosmetyków na stałe tych samych. Każda zmiana, mimo napisów na etykietkach, że hipoalergiczne może uczulić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są kosmetyki z tej drogerii ;) Ja uwielbiam zel pod prysznic oraz płyn do higieny intymnej kora dębu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten płyn i przyznaję, że dobrze się sprawdza. Często takie płyny mnie uczulają

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobały mi się proponowane tu organiczne kosmetyki do pielęgnacji włosów. Mogłyby i mi służyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde... Migdałowy zapach... Nie. Żel do higieny intymnej- nie... Ale jako facet mogę zlać wszystko do jednego i będzie "all in one"... TAK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej mam swoje ulubione typy, jeśli chodzi o pielęgnację włosów, i trudno mnie namówić na zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam dobrego żelu do higieny intymnej, ten mnie bardzo zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze przeglądam drogerię jasmin, ale jest tyle rzeczy, które chciałabym zamówić, że aż boje się tam wchodzić za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za drogeria jakoś nic nigdy nie kupowałam w tym sklepie. Moze coś znajdę dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia o istnieniu tej drogerii. Jeśli chodzi o kosmetyki do włosów to mam najmniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc, to nie spotkałam się wcześniej z tą drogerią. Chętnie zerknę co mają w swoim asortymencie. Kosmetyków które opisałaś też nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesują mnie te kosmetyki do włosów. Uwielbiam eksperymentować i chętnie sięgam po nowości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Płyny do higieny intymnej to mit. Nie mają innego ph, bo pH w miejscach intymnych jest takie samo jak na całym ciele, w środku jest inne, ale tam się nie myje. Choć nie powiem czasami używam, szczególnie jak jest z kwasem mlekowym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji jeszcze nic kupować w tej drogerii dla tego też chętnie przejrzę ich ofertę i zobaczę co mają ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Drogerię już znam, niestety tych produktów jeszcze nie. Szampon z odżywką mogłabym wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja wcześniej nie słyszałam o tej drogerii. Trzeba będzie sprawdzić

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...