poniedziałek, 13 stycznia 2020

Moich malowanek ciąg dalszych

Cześć, nie było mnie tutaj jakiś czas, Święta, Nowy Rok a teraz ferie zimowe sprawiają że brakuję mi czasu. Jednak się nie poddaję i gdy mam chwilę ( niestety nie jest to zbyt często) łapię za pędzle i się po prostu maluję. Jedni palą by się odstresować jeszcze inni zajadają się słodyczami a mnie odstresowuję właśnie malowanie.
Nie jest idealnie i nawet nie wiem czy kiedykolwiek tak będzie, ale wiecie co? jakoś nie bardzo mnie to obchodzi, nie maluję nikogo więcej tylko siebie - od tego są osoby które uczyły się w tym temacie i mają wiedzę o rodzajach skóry i odpowiednim doborze kosmetyków.
Kosmetyki które lubię i mogę Wam polecić  to na pewno te od Kobo Professional to jedna z marek która nie zawiodła mnie, uwielbiam ich palety cieni, pomadki jak też bronzery a ich ceny są całkiem przystępne.

Dobra zaczynam makijaż :

nr 1

nr 2

nr 3

nr 4

nr 5 ( z tego jestem najbardziej dumna)



Myślę że i zdjęcia z czasem będą coraz lepsze.
A Wy co robicie by się zrelaksować??

15 komentarzy:

  1. Niebieski makijaż najbardziej mi sie podoba. Malowanie potrafi relaksować i odprężyć się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni makijaż podbił moje serce, i te usta wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No co tu napisać hm no piękne są te Twoje makijaże szczególnie podoba mi się ten pierwszy. Jednak nie mogę przejść obojętnie również obok numeru 5 w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne makijaże! Bardzo podoba mi się ten pierwszy i ostatni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie odważne, piękne makijaże! Jestem pod wrażeniem! Zwłaszcza ostatniego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, masz talent bez wątpienia a ten ptaszek ślicznie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ptaszek na ręku jest świetny i śliczny :) Tatuaż by był genialny z takiego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś czuję, że mogłabym do Ciebie na naukę przyjść - robisz zjawiskowe makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie wybierz trójkę. Mi się najbardziej podoba, ale co ja tam wiem. Ptak (tak wiem jestem facetem) też jest spoko. Kobo znam (widywałem). A ja aby się zrelaksować...piję bądź piszę- zależy od dnia tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!! Numer 5 jest znawiskowy! ❤ Jesteś naprawdę utalentowana! Ten ptaszek tez jest ładny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo efektowne propozycje makijażowe, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawde masz talent. Twoje makijaże wyglądają bardzo profesjonalnie. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolorowe, artystyczne makijaże. Mimo, że sama ich nie robię i nie noszę, to zawsze je podziwiam. Podoba mi się ten niebieski - taka królowa śniegu :) Jesteś mega uzdolniona!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dla relaksu czytam. Najważniejsze jest robić to co się lubi i nie przejmować się niczym. Tobie ma być dobrze, a nie innym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy to kwestia oświetlenia czy makijaże od 1 do 3 są średnio zblendowane. A 4i 5 to kozak. Super :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...